FinNero Oy Ltd lemmikkitarvikkeet

Reklamaation käsittely

Jos havaitset materiaali- tai ompeluvirheen, tuote on rikki tai se ei kestä normaalikäyttöä odotetulla tavalla, voit tehdä tuotteesta reklamaation.

Takuu ei koske tuotteita:
• joiden rikkoontuminen johtuu tavanomaisesti kulumisesta
• tuotetta on purtu tai rikkoutunut jostakin terävästä esim. hampaista tai kynsistä
• tuotetta on käytetty toisin kuin käyttötarkoitus olettaa

Reklamaatioissa ota aina ensin yhteyttä Tuula Pekkalaan sähköpostilla tuula@finnero.com.
Katsotaan yhdessä, miten reklamaation kanssa edetään.

Käsittelemme meille tulleet reklamaatiot tapauskohtaisesti, joten toimi näin:
• ennen kuin hyvität reklamoivaa asiakasta, ota meihin yhteyttä
• ota tarkat kuvat tuotteen reklamoidusta kohdasta
• lähetä mielellään useita kuvia reklamoidusta tuotteesta
• anna selotus tapahtumasta miten esim. rikkoutuminen on tapahtunut tai huomattu
• ilmoita tuotteen nimi ja koko
• milloin ja mistä on tuote ostettu
• reklamoijan yhteystiedot
• sähköpostin jälkeen pyydettäessä lähetä meille reklamoitu tuote

Kun reklamoitu tuote on tutkittu ja se hyvitetään sovitusti

  • asiakkaalle:
    - hyvitetään sopimalla joko vastaavana tuotteena tai
    - annetaan lahjakorttikoodi, jonka asiakas voi käyttää reklamaatiohyvityksenä samassa lemmikkiliikkeessä, mistä on ostanut reklamoidun tuotteen
  • kauppiaalle:
    - hyvitetään sopimalla joko vastaavana tuotteena tai
    - hyvitetään alennuskuponkina Finneron verkkokauppaan, jonka voi käyttää seuraavan tilauksen yhteydessä

Reklamaatiot auttavat meitä kehittämään tuotteitamme entistäkin paremmiksi, joten otamme aina kaikki tuotteisiimme liittyvät palautteet mielellämme vastaan. Kiitos!

Ostoskorisi on tyhjä